Lehmo

Lehmon ja Kylmäojan taajamien alueella asuu noin 40 prosenttia seurakuntamme jäsenistä. Täällä seurakunnan elämä on keskittynyt Lehmon seurakuntakodille, jossa on viikoittaista ohjelmaa kaikenikäisille.

Joensuun kupeessa sijaitseva monipuolisten palveluiden Lehmo houkuttelee uusia asukkaita ja erityisesti perheitä muuttamaan alueelleen. Seurakuntana pyrimme rakentamaan viihtyisää ja välittävää kyläyhteisöä yhdessä alueen asukkaiden ja eri toimijoiden kanssa.

Sunnuntaiset messut ja muu viikkotoiminta ovat hyviä mahdollisuuksia tutustua ihmisiin. Seurakunnan rikkaus on sen jäsenissä, erilaisissa lahjoissa ja elämäntilanteissa. Yhdessä voi tehdä monenlaista ja saada uusia voimia elämään uskossa, toivossa ja rakkaudessa.

Lehmon pappina on toiminut syyskuusta 2020 lähtien pastori Ruut Hurtig. Nuorten osalta toiminnasta vastaa Klaus Tefke. Olet lämpimästi tervetullut mukaan osallistumaan ja suunnittelemaan seurakunnan elämää Lehmossa.

Lehmon messuissa on mukana kirkkoväärtit. Seurakuntalaiset ovat tervetulleita toimimaan kirkkoväärteinä. Tehtävään kuuluu pieni perehdyttäminen. Toiminnasta voit olla yhteydessä kirkkoherra Jukka Reinikaiseen.

Tervetuloa mukaan!

Lahjat ovat monet,