Musiikki

Soita ja laula, on hyvä Jumala!
Musiikki vie meidät kohtaamiseen, hiljaisuuteen, rukoukseen, ihmettelyyn ja iloon.

Seurakunnassamme toimii useita kuoroja ja musiikkiryhmiä. Etsi rohkeasti Sinua tai perheenjäseniäsi kiinnostava ryhmä ja tule toimintaan mukaan.

• Kirkkomuskari on alle kouluikäisille lapsille ja heidän vanhemmilleen suunnattu musiikkihetki, jossa soitetaan,lauletaan,leikitään,liikutaan ja lorutellaan yhdessä.
  • Pilke-musaryhmä on suunnattu 7-12-v lapsille. Ryhmä on tällä hetkellä tauolla. Tarkempaa tietoa toiminnasta ja sen jatkumisesta tulee tammikuun 2024 aikana
  • Yläkoulu- ja lukioikäiset nuoret pääsevät kehittämään musiikillisia taitojaan nuorten bändissä.
  • Aikuisille suunnattuja ryhmiä ovat Seurakuntakuoro Cantolaulukerho sekä messuavustajien ryhmä.

Ryhmät osallistuvat säännöllisesti messuihin sekä muihin seurakunnan järjestämiin tapahtumiin.

Musiikkityöllä on myös omat sivut Facebookissa - Kontiolahden seurakunnan musiikkityö.

Jos olet kiinnostunut seurakunnan musiikkitoiminnasta ota yhteyttä seurakunnan kanttoreihin.

Kirkon urut

Aina ei jaksa yksin. Silloin voit soittaa tai chatata Kirkon keskusteluapuun tai ottaa yhteyttä omaan tai sinua lähellä olevaan seurakuntaan.

Henkinen hyvinvointi