Päiväkerhot jatkuvat viikolla 35.

Päiväkerhoihin on vielä tilaa. Sähköinen ilmoittautuminen on käynnissä 31.8.23 saakka.

Seurakunnassamme iloitsemme perheistä ja eri-ikäisistä lapsista. Perheiden ja lasten kokonaisvaltainen hyvinvointi on meille tärkeää. Siksi haluamme tukea kotien kasvatustyötä ja perheiden arkea.

Tiedotamme lasten ja perheiden parissa tehtävästä työstä kotisivujen lisäksi myös Facebookissa - Kontiolahden ev.lut. seurakunta  julkaistaan niin tapahtumatietoja kuin kuvia toiminnasta. Tervetuloa seuraamaan sivustoa!

Lapsiparkki kirkonkylällä torstaisin klo 9-12(HUOM! päivä vaihtunut)

Tarkoitettu satunnaista hoitoa ja leikkiseuraa tarvitseville 2-5v lapsille. Ryhmään ilmoittaudutaan ennakkoon edelliseen iltapäivään klo 14 mennessä nroon 0400 272229.

Mukaan säänmukainen vaatetus, sisätossut ja pienet eväät sekä rutkasti iloista mieltä ja intoa.

Toiminta on maksutonta. Tervetuloa!

Kesäkerho mainos

Varhaiskasvatuksenohjaaja