Kouluikäisille

Seurakunnassa on paikka sinulle koululainen

Kontiolahden seurakunta tarjoaa monennäköistä tekemistä 7-12-vuotiaille koululaisille. Kerhoissa, leireillä  ja erilaisissa tapahtumissa vietämme hauskoja hetkiä yhdessä toisten kanssa.

Voit tulla mukaan yksin tai kaverin kanssa, joskus jopa koko perhe yhdessä.  Tarjolla on monenlaista tekemistä ja voit vaikka löytää uusia kavereita! Yhdessä voidaan välillä myös hiljentää vauhtia, hiljentyä ja pysähtyä kuulemaan, mitä asiaa Taivaan Isällä on sanottavana.

Lasten vanhemmat, huoltajat, kotiväki
Elämä on kasvun aikaa ja jokaisella lapsella on oikeus kasvaa turvattuna ja rakastettuna. Siksi haluamme tukea koteja lapsen kristillisessä kasvatuksessa arjen ja juhlan keskellä.

Kouluaikaan toimintamme rungon muodostavat kerhot ja koulujen kanssa tehtävä yhteistyö, muun muassa päivänavaukset. Leirejä on tarjolla melkein jokaisena vuodenaikana. Koko perhettä kutsumme erityisesti perhemessuihin ja kymppisynttäreille.

Kouluikäisten toimintaan tarvitsemme mukaan myös nuoria ja aikuisia muun muassa kerhonohjaajiksi.

Ilmoittautuminen tapahtumiin tästä

Piirros jossa kala ui kohti mato-onkea
Kesäkerho mainos

ll seurakuntapastori