Yhteisvastuu

Yhteisvastuukeräys on suurkeräys, joka järjestetään joka vuosi Suomessa

Yhteisvastuukeräys kerää rahaa ihmisille, jotka tarvitsevat apua. Keräykseen voi lahjoittaa rahaa kuka tahansa. Rahalla autetaan monia hädänalaisia ihmisiä syntyperään, uskontoon tai poliittiseen vakaumukseen katsomatta Suomessa ja kehitysmaissa.

Jokainen voi auttaa muita ihmisiä.

Keräykseen osallistuvat kaikki Suomen evankelis-luterilaisen kirkon seurakunnat. Keräyksen suojelijana toimii tasavallan presidentti.

Lue lisää Yhteisvastuukeräyksestä vuonna 2024Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Vuoden 2024 Yhteisvastuukeräys nostaa esiin nuorten yksinäisyyden.

Yhteisvastuu auttaa haavoittuvimmassa asemassa olevia nuoria. Vuonna 2024 kerätyt varat käytetään syrjäytymisvaarassa olevien nuorten ja heidän mahdollisuuksiensa tukemiseen HelsinkiMission, Suomen ev.lut. seurakuntien ja Kirkon Ulkomaanavun avulla.

Lahjoita nettisivujen ja MobilePay:n kautta

Kontiolahden seurakunnan oma nettilahjoitussivu
Linkki aukeaa Yhteisvastuun lahjoitussivulle, jossa voit tehdä lahjoituksen.

Lahjoittaa voit myös MobilePayn kautta: 75274