Seurakuntamme nimikkolähetit ja nimikkokohteet

• facebook: Suomen Lähetysseura Kaakkois-Aasiassa
  • s-posti: etunimi.sukunimi@felm.org

Gerson Mgaya, Tansania, / Kansanlähetys

Tansaniasta kotoisin oleva pastori TT Gerson Mgaya lähti ensimmäiselle työkaudelleen Tansaniaan tammikuussa 2022. Tansaniassa hän toimii Tansanian evankelisluterilaisen kirkon eteläisen hiippakunnan palveluksessa opetus- ja koulutustehtävissä Kidugalan teologisessa Raamattukoulussa. Raamattukoulussa koulutetaan Tansanian evankelisluterilaisen kirkon evankelistoja ja pappeja. Gerson vierailee myös paikallisissa seurakunnissa ja järjestää erilaisia seminaareja.

Uudessa tehtävässään Gerson toimii myös saksalaisen Christliche Bildungstiftungin (kristillinen koulutussäätiö) ja Tansanian evankelisluterilaisen kirkon eteläisen hiippakunnan yhteislähettinä. Molemmat yhteistyötahot kutsuivat pastori Gerson Mgayan työyhteyteensä Tansaniaan.

Voit tukea Gersonin työtä oheisen painikkeen kautta tai tilisiirrolla Suomen Ev.lut. Kansanlähetyksen tilille FI83 8000 1501 5451 08 tai jollekin muulle sivun alareunassa mainitulle tilille viitteellä 75394. (Mgaya Gerson) Lämmin kiitos tuestasi! Jumalan siunausta sinulle.

Heidi ja Markus, / Kansanlähetys

• pakolaistyössä, Suomen Ev.lut.Kansanlähetys
  • lähettien kuulumiskirjeet saatavilla lähetyssihteerin kautta

Kimmo Kosonen, / Pipliaseura

Kimmo Kosonen

LUKUTAITOTYÖN JOHTAJA

kimmo.kosonen (at) piplia.fi

Raamattutyö Intiassa, Suomen Pipliaseura

Sat-7 Pars farsinkieliset ohjelmat, Medialähetys Sanansaattajat

ESIRUKOUS

Herra Jeesus Kristus,

Sinä sanot olevasi Hyvä Paimen, joka on ”tullut antamaan elämän, yltäkylläisen elämän” meille (Joh. 10:10).

Sinä tahdot, että kaikki ihmiset jakavat Sinun elämääsi ja tulevat Sinun opetuslapsiksesi.

Sinä tahdot, että kaikki tuntevat Sinut ja rakastavat Sinua.

Auta meitä viemään sinun viestisi eteenpäin!

Anna meille Sinun voimasi, Pyhän Henkesi, joka on aina johdattanut kirkkoa lähetyksen teille!

Opeta meitä viisaasti ymmärtämään ajan merkkejä ja anna meille rohkeutta elää evankeliumin mukaan!

Vahvista kaikkien kristittyjen välistä yhteyttä, jotta me kaikki kasvaisimme yhdessä Sinun yhdeksi ruumiiksesi!

Siunaa seurakuntamme nimikkolähettejä Maria Stirlingia (lausutaan Stöölingiä) ja hänen koordinatiotyössään Botswanassa,

Tuula ja Kimmo Kososen raamattukäännöstyötä Kaakkois-Aasiassa,

pastori Gerson Mgayan työtä Tansaniassa paikallisten afrikkalaisten kirkon työntekijöiden parissa.

Siunaa Hilde Pacon työtä Senegalissa ja hänen perheensä elämää.

Tuomme eteesi myös Heidin ja Markuksen tehtävän Lähi-Idässä pakolaisten parissa.

Siunaa myös Raamattutyötä Intiassa ja Sat-7 Pars farsinkielistä ohjelmatyötä,

jota  Medialähetys Sanansaattajat tekevät Etu-Aasiassa.

Uudista evankeliumin valolla tämä maailmamme!

Tätä rukoilemme Sinun nimessäsi, joka elät ja hallitset Isän Jumalan kanssa Pyhän Hengen yhteydessä iankaikkisesta iankaikkiseen. Aamen.

Muokattu isä Toan Tri Nguyen rukouksen mukaan.