Toiminta 3-6 vuotiaille lapsille

" Pienet, suuret ihmiset Taivaan Isä suojelet!

Siunaa meitä kaikkia kerhossa ja kotona. "

Päiväkerhot ovat seurakunnan arkitoimintaa 3-6 vuoden ikäisille lapsille. Päiväkerhojen tavoitteena on antaa kristillistä kasvatusta ja tukea vanhempia kasvatustehtävässä. Kerhoon voi ilmoittaa lapsensa sinä vuonna kun hän täyttää 3 vuotta.

Kerhojen tarkoituksena on luoda turvalliset ja hyväksyttävät puitteet lasten kohtaamiselle sekä toiminnalle. Pidämme tärkeänä kiireettömyyttä ja tilaa pohtia elämän suuria kysymyksiä. Tekeminen, kaikkien aistien käyttäminen, leikkiminen, tutkiminen ja ihmettely ovat lapsen luontainen tapa elää ja oppia. Tutussa ryhmässä on tilaa myös leikinlaskulle ja hassuttelulle

Seurakuntamme päiväkerhot ovat maksuttomia. Kerhoryhmiä on Lehmossa ja kirkonkylällä. Niihin voi kysyä paikkaa ympäri vuoden varhaiskasvatuksen toimistosta. Ryhmiä on niin aamu- kuin iltapäivällä. Tällä hetkellä päiväkerho ryhmät ovat täynnä(22.1.24)

Päiväkerhojen lisäksi meillä kokoontuu lapsiparkki toimintaa. Ryhmä on tarkoitettu 2-5v. lapsille, jotka tarvitsevat hoitoa, leikkiseuraa ja virikkeitä satunnaisesti. Ryhmään tulee ilmoittautua / varata paikka edelliseen päivään klo 14 mennessä nro.oon. 0400272229 viestillä.

Lisätietoja voi kysellä varhaiskasvatuksen toimistosta.

Varhaiskasvatuksen toimiston numero : 0400 452 570

Kontiolahden seurakunnan päiväkerhoihin ilmoittautuminen syksyksi 2024