Soile Luukkainen

Hallinto- ja talouspalvelut

Keskuskatu 26
81100 Kontiolahti

Hei, olen Luukkaisen Soile ja työskentelen Kontiolahden seurakunnan talouspäällikkönä (v. 2015 lähtien). Koulutukseltani olen laskentatoimen opisto merkonomi, oikeustradenomi. Olen työskennellyt eri kokoisissa seurakunnissa taloudenhoitajana, nuorisotyönohjaajana, apulaiskanslistina, toimistosihteerinä, kanslistina, ja talouspäällikkönä vuodesta 1997 lähtien. Muitakin töitä listalle mahtuu, olen toiminut puhelin myyjänä, kukkakaupassa asiakaspalvelussa ja uimakoulun opettajana. Talouspäällikön vastuulle seurakunnassa kuuluvat talous, kiinteistöt ja hautausmaat. Talouspäällikkö vastaa asioiden esittelystä kirkkoneuvostolle, poislukien kirkkoherralle kuuluvat hengelliset asiat. Seurakunnan taloutta tulee hoitaa hyvän taloudenhoidon periaatteiden mukaisesti. Näistä periaatteista kerron mielellään lisää, jos asia kiinnostaa!

Soile Luukkainen