LÄHETÄN SINULLE ENKELIN -näyttely on avoinna Yhteisötilassa

Tervetuloa ihailemaan taidokkaita Henna Heiskasen metallilankaveistoksia!

Näyttelyssä on esillä viisi metallilangasta tehtyä teosta. Valo ja varjot tuovat teoksiin uusia ulottuvuuksia. Teokset ovat täynnä symboliikkaa - värejä, puita ja lintuja. Heiskanen kuvaa enkeleitä turvan ja lohdun tuojiksi, mitä linnut ilmentävät ilmatilan haltiattarina.

Metallilankaveistoksiin pääset tutustumaan seurakuntakeskuksessa Ystävänkammarin aukioloaikoina maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin klo 10-14. Näyttely on esillä kesäkuun 21. päivään asti.

Pohjoiskarjalaisen taiteilijan teokset kietoutuvat ympärillesi

Henna Heiskanen on kontiolahtelainen taiteilija, joka päivätyökseen työskentelee metallialalla. Metalli on myös yleinen materiaali hänen teoksissaan. Heiskasen tunnetuimpia teoksia ovat yhteistyössä Eija Karjamäen kanssa toteutetut Susi kosiomatkalla vuodelta 2007 sekä Morshukka vuodelta 2019 - teoksiin on voinut törmätä Joensuun torin laidalla.

Henna Heiskasen taiteilijatapaaminen on maanantaina 27.2. klo 13 yhteisötilassa.

LÄHETÄN SINULLE ENKELIN -näyttelyn teokset ovat myynnissä ja ostaja saa teokset itselleen näyttelyn päättymisen jälkeen.

Osoite:
Kontiolahden seurakunta
Keskuskatu 26, 81100 KONTIOLAHTI
(käynti Yhteisötilaan on srk-keskuksen takaa)

#näyttely #lähetänsinulleenkelin #enkeli #elämänpuu #treeoflife #angel #wireworks

Thu Feb 09 11:54:00 EET 2023