Töihin Kontiolahden seurakuntaan

Kontiolahden seurakunta hakee ulkoalueiden kunnossapitoon ja hoitotyöhön työntekijöitä ajalle 2.5.-31.8.2022. Tehtävien hoitaminen edellyttää 18 vuoden ikää ja ajokorttia sekä oman auton käyttömahdollisuutta. Eduksi katsotaan puutarha-, puisto-, ympäristö- tai kiinteistötoimen koulutus tai ja työkokemus alalta.

Työaika on 38 h 15 min/vko ja palkka Kirkon Virka- ja työehtosopimuksen tehtävän kuvan mukaisesti peruspalkka 1.783 – 1976 euroa / kk, lisäksi kokemuslisä ja suorituslisä. Hakemukset tulee jättää 27.2.2022 mennessä sähköpostilla kontiolahti.taloustoimisto@evl.fi. Talousarviossa on varauduttu kolmen henkilön työllistämiseen. Mahdolliset työllistämisen tuet kannattaa hakemuksessa tuoda esille.

Lisätietoja tehtävästä antaa:
Kontiolahden seurakunta
seurakuntamestari Hannu Martikainen

puh. 046 600 5463 tai sposti hannu.p.martikainen@evl.fi

Avoimet työpaikat

Työpaikkojen hakuilmoitukset voisivat olla selostuksena ja linkkeinä tällä sivulla, mikäli haku ulkopuolisessa rekrypalvelussa.

Toinen vaihtoehto on käyttää JotFormia tai vastaavaa lomakepalvelua. Tällä sivulla on malli JotForm-lomakkeen upotuksesta Lukkariin – kävijää ei viedä omien sivujen ulkopuolelle. Kukin haku olisi silloin omalla sivullaan tämän sivun alla. JotFormin Upota-kohdan koodi on kopioitu normaaliin tekstilohkoon (kooditilassa)

Kun työpaikkoja ei ole avoinna, joko asianmukainen teksti TAI sivu poistetaan näkyvistä (sivun yläreunan palkki: "Määritä sivu", siellä pois päältä "Näytä Julkisten Sivujen Hierarkiavalikossa".